Thursday, December 12, 2013

Contest Kasih Ephyra ~ Phase 1

Aku ni memang dah lama baca blog kak Filla ni, since dari 2011 lagi. Pagi-pagi sampai ofis mesti nak jugak baca blog Kak Filla.  
Suka baca gelagat Acih,Ani ngan Leecha..
Now, Kak Filla ada buat Contest Kasih Ephyra ~ Phase 1 . Terus excited tahap dewa. Harus menjoinkan diri, lagipun step nye simple je.







Berbalik kepada tajuk utama kenapa aku nak sangat join contest ni. Ni adalah contest pertama yang aku join kerana :

1. Pengeluar Ephyra ni adalah Oceanlife. Oceanlife ni memang satu-satu company yangmenawarkan semua wanita dan lelaki di seluruh dunia inovasi kecantikan yang terbaik dari segi kualiti, efikasi dan keselamatan.Produk yang dikeluarkan bukan sahaja untuk kecantikan semata-mata, malah juga baik untuk kesihatan dalaman. Tak percaya?? boleh lihat berapa banyak testimonial pengguna yang amat berpuas hati dengan hasil Ephyra ni.


Testimonial daripada pengguna penghidap Arthritis

Kepada sesiapa yang belum tahu lagi tentang Ephyra ni, kat sini aku highlight kan, siapa yang perlu makan Ephyra ni. Semua golongan boleh ambik Ephyra ni tak kira lelaki atau perempuan!

Siapa Yang Memerlukan EPHYRA?
  • Umur 25 dan ke atas
  • Kulit Kering & kedut
  • Kulit kusam & kendur
  • Pigmentasi dan kulit bermasalah (jerawat)
  • Proses Pemulihan lambat
  • Mudah Rasa Penat
  • Daya Ingatan Merosot
  • Sakit-sakit badan / sendi
  • Metabolisma rendah

2. Nak sangat jadi cantik macam owner Ephyra, Kak Amiza. Kulit gebu, cantik, glowing dan flawless je aku tengok.Siapa yang tak nak cantik kan. Semua orang nak cantik.


Tengok la gambar-gambar kat bawah ni berapa ramai yang berpuas hati dengan kesan cepat Ephyra ni. Bercakap tentang kesan cepat atau lambat ni, memang banyak produk yang boleh bagi kesan cepat tapi itu semua dengan bantuan bahan-bahan chemical! Tapi Ephyra terbukti tanpa bahan kimia yang merbahaya kan kesihatan, mendapat kelulusan KKM yang pastinya. Korang boleh tengok testimonial kat bawah ni..superbbb sangat kan???  Banyak lagi testimonial dari pengguna Ephyra ni, korang boleh google OK, tak larat nak copy paste sebab banyak sgt pengguna yang puas hati dengan kesan Ephyra setakat ini. Dan aku tak jumpe lagi pengguna yang tak puas hati ngan Ephyra, itu yang buat aku lagi berkobar-kobar nak dapatkan Ephyra untuk menyahut cabaran 30 hari bersama Ephyra ni.





 
Khasiat dan keistimewaannya

1.Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri

2.Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh

3..Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat

4. Membantu memulihkan masalah kulit eczema

5..Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus

6.“Astaxanthin” menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit

7. Menguatkan rambut dan melambatkan uban ,Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar

8 .Melancarkan sistem pencernaan dalam  badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu   makan

9.Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhi risiko sakit jantung

10.Membantu menyeimbangkan tekanan darah

11.Meningkatkan tenaga dan daya ingatan

12. Meningkatkan sistem ketahanan badan.

13.Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia

14. Melegakan kesakitan sendi dan arthritis

15. Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik dalam perut.
Korang nampak tak khasiat Ephyra ni, semakin meningkat usia kita semakin kurang kollagen dalam tubuh badan kita. Dan apabila penghasilan kollagen tu makin berkurang, korang tau ape effect nye pada sistem badan kita?? Effect dia yang paling ketara kulit akan mula berkedut atau lebih sopan lagi kurang anjal. Jadi dengan Ephyra ni boleh membantu mengurangkan proses penuaan korang.Korang nak ker orang cakap "Tua Sebelum Usia"??? Haaaa..mesti tak nak kan...so, sape2 yang rasa kulit dah makin anjal..boleh cuba Ephyra ni. 
Untuk lebih tau tentang kandungan dalam Ephyra ni korang boleh pergi kat page kak Filla yang ni, kat sini dia dah explain, aku malas dah copy benda yang sama yang memang dah sah-sah mempunyai khasiat yang superbbb.


3. Aku ade anak yang berusia 8 bulan, yang masih menyusu badan lagi. Aku banyak baca testimonial yang cakap kulit anak makin cantik, gebu bila ibu minum Ephyra ni.Of course la aku sukeee..ibu mane yang tak nak tengok kulit anak dia cantik kan..kan.. Kira 2 in 1 la, mama cantik anak gebuu..

Lagi satu aku sukaa sangat ngan Ephyra ni sebab rasa dia yang ala-ala jus ni..sedap, boleh diterima tekak aku. Siyess sedappp..nak lagi sedap boleh bancuh ngan mane2 jus..penyediaan yang sangat mudah dan praktikal. 

SHAKE & TAKE


Testimonial ni aku ambik daripada salah seorang pengguna Ephyra

4. Dari pengalaman sendiri, aku dah pernah try macam-macam produk kecantikan yang semua nye menjanjikan kecantikan, tapi semua tak menjadi.Akhirnya aku sendiri yang hampa. Dari segala produk murah hingga mahal aku dah cuba..tapi semua takde kesan pun sepanjang pengambilan selama 3-4 bulan. Tapi dengan Ephyra memang superbb. Aku respect Oceanlife sebab keluarkan produk ni. Aku pernah try Ephyra yang trial set, beli masa Halfest kat The mines. Dalam tu ade 10 sachet sahaja.untuk 10 hari penggunaan. Nak tengok hasilnya..???




tumit kaki aku yang selalu kering dan merekah dah makin pulih oii.. 
eksaited okee.. ini baru 10 hari pengunaan sahaja. Selain dari tu, dalam masa 10 hari tu, aku noticed that dari segi energy mmg syokkk. takde rasa ngantuk langsung even aku berjaga malam jagi si kecik. Rasa lapar?? takde langsung..mula-mula pelik jugak, ehh..nape takde rasa lapar...then my sis cakap.."kesan ephyra kot". Masa tu baru aku noticed yang Ephyra ni byk memberi kesan kepada aku walaupun dalam masa 10 hari je. One more things, susu aku bertambah. Kenapa aku cakap bertambah?? korang boleh imagine tak, aku tak breakfast, tak lunch semasa di opis..tapi hasil susu still memberangsangkan seperti biase. Yang tu memang sangat2 tak dinafikan. Gud Job Ephyra.


So, itula sebab nye kenapa aku nak sangat-sangat cuba Ephyra untuk 30 hari, nak sangat-sangat sahut cabaran 30 hari bersama Ephyra. Aku nak sangat merasai kelebihan Ephyra dengan lebih jauh. 


Sape2 yang berminat nak cuba Ephyra ni boleh la contact Oceanlife. Aku tak mampu nak jual...ehehe..aku mampu jual tudung-tudung je. Lain la kalau Ephyra nak supply Ephyra untuk aku jual. Memang seronok laaa...Yela, barang baik, kualiti baik, siapa tak nak jual kan. Harga sekotak RM197. Teringin sangat nak jadi Dealer Ephyra ni, tapi for sure modal tinggi, tak mampu la iollss.


email
info@oceanlife2u.com
















3 comments :

IzZa HaDi said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

twinscraftlife said...

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

Si Tracey said...

weeee!!!congrats sebab menang!! Good luck untuk phase 2!