Tuesday, February 18, 2014

Penat

Lately aku rasa penat lain macam je. asyik nak moody je dengan semua orang. Lagi-lagi bila si kecik qiz tu aktif memanjang je.tak bagi peluang langsung mama nak rehat.

sor far qiz dah nak masuk 11 bulan. dah start meniti dah. tapi dugaan nya..sepanjang masa je nak berdiri..nak memanjat. so, aku ni kena la bersedia kat belakang dia tak kasi dia jatuh. kalau aku pegang tangan..marah..bajet diri dah besar sgt.hoho..jatuh..nangis macam kena dera..

hopefully cepat2 la qiz boleh jalan. mama dah tak sabar ni..

No comments :