Friday, November 18, 2016

Blog Dah Bersawang

Hai,

Dah lama saya tinggalkan dunia blogging ni. tetib aarini terasa rindu mebuak-buak..cheewahhh. maklum la anak dah dua orang, kehidupan makin banyak yang perlu diuruskan. For those yang komen-komen berkaiatan produk mary kay tu, muka saya alhamdulillah dah kembali pulih sepenuhnya. tapi bukan menggunakan produk mary kay. sebab saya sacara jujurnya dah hilang rasa keyakinan dengan produk mary kay tu. So, i'm happy now...........



4 comments :

aish said...

sis pakai ape ye? saya pon jerawat naik pakai MK dah dkt 3 bln.. huhu..
bape lama healing process pon xtau la.. igt dah nak tukar macam ni..

q.i .z said...

pakai bird nest bio essence =)

eiyra arin said...

Kulit tak de masalah ape2 umur lebih dr 25 thn seeloknye pakai timewise lagipun kulit memang tak de masalahkan..pakai mary kay kena bersabar sebab bahan2 dari botanik nak pulihkan balik kulit makan masa sebab bahan botanik tu nak neutralkan balik apa produk yang banyak chemical yang pernah kita guna dulu..sama macam luka hari ni luka kita letak ubat esok belum tentu dah baik luka tu sama jugak macam muka kita..untuk kulit yang tiada masalah n xde pakai produk yg banyak chemical sepatutnye boleh pakai timewise terus bukan be..saya sendiri pakai timewise walhal kulit saya ada jerawat alhamdulillah amk masa sebulan lebih je jerawat dh kecut sekarang ni tinggal nak hilangkan bekas2 jerawat tu je..cuba baca paper sinar harian semalam 11 jul 2017 cikgu pun pakai mary kay timewise siap anak murid puji kulit cikgu bersih cantik..tak kisah nak pakai produk apa terpulang pada kita pilihan atas diri kita cuma janganla kita kondem sesuatu produk tu..sekian✌

eiyra arin said...

Kulit tak de masalah ape2 umur lebih dr 25 thn seeloknye pakai timewise lagipun kulit memang tak de masalahkan..pakai mary kay kena bersabar sebab bahan2 dari botanik nak pulihkan balik kulit makan masa sebab bahan botanik tu nak neutralkan balik apa produk yang banyak chemical yang pernah kita guna dulu..sama macam luka hari ni luka kita letak ubat esok belum tentu dah baik luka tu sama jugak macam muka kita..untuk kulit yang tiada masalah n xde pakai produk yg banyak chemical sepatutnye boleh pakai timewise terus bukan be..saya sendiri pakai timewise walhal kulit saya ada jerawat alhamdulillah amk masa sebulan lebih je jerawat dh kecut sekarang ni tinggal nak hilangkan bekas2 jerawat tu je..cuba baca paper sinar harian semalam 11 jul 2017 cikgu pun pakai mary kay timewise siap anak murid puji kulit cikgu bersih cantik..tak kisah nak pakai produk apa terpulang pada kita pilihan atas diri kita cuma janganla kita kondem sesuatu produk tu..sekian✌